niedziela, 20 lipca 2014

17

2 tygodnie później
Dzisiaj ma się odbyć pierwsza rozprawa między Mariuszem i Pauliną. Nie chciałam iść do sądu, ale Mariusz prosił mnie żebym poszła razem z nim, dzięki czemu będzie czuł się raźniej. Nie byłam do końca przekonana, co do tego pomysłu, ale zgodziłam się.
-Michalina, która lepsza? – Mariusz pokazał mi dwie koszule.
-Załóż tę niebieską.
-Dziękuję nie wiem, co bym bez ciebie zrobił.
-Pośpiesz się, bo się spóźnimy.
-Jeszcze tylko chwilka, zaraz będę gotowy.
Po pół godzinie znaleźliśmy się pod budynkiem sądu. Po Mariuszu było widać, że bardzo się denerwuje.
-Miśka, a co będzie, jeżeli nie uda mi się uzyskać opieki nad Arkiem.
-Nie zamartwiaj się na zapas. Paulina nie będzie miała za dużo do powiedzenia. Z tego, co wiem najważniejsza będzie opinia psychologa, poza tym Arek też będzie wypowiadał się na ten temat.
-Dziękuję ci, że jesteś tutaj ze mną. Sam bym sobie z tym wszystkim nie poradził.
-Jestem tu, bo cię kocham.
-Rozprawa z wniosku Mariusza Wlazłego. Zapraszam na salę rozpraw.


Tak jak przypuszczaliśmy Paulina zaczęła wygadywać jakieś wierutne bzdury. Według niej to ja ją zdradziłem i w większości to ja przyczyniłem się do rozpadu naszego małżeństwa. Na szczęście sytuację uratowała pani psycholog, która stwierdziła, że Arkowi bardzo brakuje ojca. Po chwili pani sędzia poszła do pokoju, w którym znajdował się Arek.
-Cześć Arek nazywam się Maria jestem sędzią i przyszłam z tobą porozmawiać.
-Dzień dobry.
-Arek jak ci się mieszka z mamą?
-Mama jest fajna, ale nie lubię jej przyjaciela Maćka.
-Możesz mi o tym opowiedzieć?
-Bo pan Maciek na mnie krzyczy jak nie ma mamy.
-Mówiłeś o tym mamie?
-Nie, bałem się.
-Dziękuję, że o tym powiedziałeś. Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie. Gdybyś mógł wybrać to chciałbyś mieszkać z tatą czy mamą?
-Bardzo kocham mamę, ale wolałbym mieszkać z tatusiem i Michaliną.
-Dziękuję. Za chwilę przyjdzie tutaj pani psycholog i pobawi się z tobą.

4 komentarze:

  1. Oby Mariuszowi udało się uzyskać opiekę nad małym :)
    Sędzia Maria jak Wesołowska normalnie :D
    Świetny rozdział :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się wydaje że Mariusz dostanie małego pod opiekę :D i dobrze :D czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaki bedzie wyrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz trzeba tylko czekać na kolejny żeby dowiedzieć się czy Arek zostanie z Pauliną. czy może zamieszka z Mariuszem i Michalina. ;) Ja jednak wolę tą drugą opcje. ;) Czekam na kolejny pozdrawiam. ;) /Igła.

    OdpowiedzUsuń